sobota, 12 lipca 2014

Kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn

Jak już dobrze wiecie obracam się w świecie kosmetyków Oriflame. Ostatnio mój mąż zadał mi pytanie, dlaczego jest tak mało produktów w katalogu właśnie dla facetów? Powiem szczerze, że zaskoczył mnie tym pytaniem. Zaczęłam krok po kroku sprawdzać kilka ostatnich katalogów i je analizować. Z perspektywy 8 ostatnich lat, bo tyle już mam przyjemność korzystać z tych kosmetyków, muszę powiedzieć, że oferta dla Panów z katalogu na katalog była co raz to bardziej atrakcyjna. Pytanie mojego męża dało mi wiele do zastanowienia. Czy faktycznie można powiedzieć, że każdy facet znajdzie w tych kosmetykach wszystko czego potrzebuje?

Kosmetyki dla mężczyzn Ofriflame

Właśnie nie. Czego mi brakuje? A właściwie czego brakuje Panom? Kiedyś było tak, że na półce w łazience u swojego faceta można się było dopatrzeć raptem 2 kosmetyków... A teraz? Powiedzcie mi drogie Panie i Panowie, co tam się teraz znajduje?

Dozownik na mydło z whiskyDla mnie dużym plusem jest to, że mężczyzna w dzisiejszym świecie potrafi zadbać o swój wygląd...Dlatego też powinien mieć dostęp do tych podstawowych kosmetyków. To co znajdzie na pewno to świetna gama zapachów odpowiadających danej osobowości, wody toaletowe, antyperspiranty w sprayu jak i w kulce. Trochę gorzej jest z wyborem żeli pod prysznic, szamponów. Dużym plusem jest też ilość balsamów po
goleniu, pianek do golenia. Przeglądając ofertę zabrakło mi balsamu do ciała...przecież mężczyźnie też złuszcza się naskórek na całym ciele, też tak jak i Panie muszą dbać o odpowiednie nawilżenie skóry. Co niektórym może się to wydawać śmieszne: facet i balsam do ciała... Moi drodzy Panowie jeśli nie nawilżymy skóry to ona szybciej się starzeje. Przyznacie, że wam też zależy na tym, aby trochę zatrzymać upływ czasu, który widać właśnie na każdym z nas?

Tak myje się prawdziwy facet

Czekam na wypowiedzi kobiet jak i mężczyzn. Co waszym zdaniem powinno się teraz znajdować na półce w łazience każdego mężczyzny?


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego wpisu ;)

1 komentarz :

Unknown pisze...

Jak mus to mus :-) Dobra, przyznam się. Tak naprawdę to jedna półka w łazience na moje kosmetyki to za mało. Jestem takiego zdania, że facet powinien o siebie zadbać, a kobiety na pewno to zauważą, a nawet docenią.

Nie będę rozpisywał się co znajduje się na mojej półce w łazience, bo braknie tu miejsca, ale niestety ciało mężczyzny też się starzeje i wymaga odpowiedniego zadbania, tak jak samochód konserwacji :-D. Dobry krem do twarzy to podstawa, balsam do ciała po prysznicu - oczywiście że tak, nie mówiąc już o wszystkich rzeczach, które potrzebuje do golenia, a golić się nie lubię, a skończywszy na dobrej wodzie perfumowanej i dezodorancie.

Jasne, że to nie wszystko, ale na tym mógłbym zakończyć, jednak przyznam się jeszcze do czegoś. Jak jakiś czas temu wystarczał mi jeden dezodorant lub woda i w zasadzie w ciemno kupowałem taki sam zapach, tak obecnie używam kilku zapachów, oczywiście nie naraz :-) Wszystko zależy od dnia, nastroju, okazji itp. A co gorsze, jak pojawia się w katalogu jakaś nowość, szczególnie jak sprytnie zaadresują nowy zapach dla faceta: aktywnego fizycznie, pracującego w biurze, eleganckiego, lubiącego wyzwania to zawsze można dopasować to do siebie, co za tym idzie skusić się i kupić i .... powiększać półki w łazience :-)

Prześlij komentarz