piątek, 15 lutego 2019

Płyn micelarny Diamond Cellular od Oriflame

Luksusowy preparat oczyszczający, tonik i płyn do demakijażu w jednym!

Najlepszy produkt do demakijażu jaki miałam :-)
Świetnie zmywa makijaż, również makijaż oka. Nie ma potrzeby pocierać, czy szorować. Wystarczy namoczyć płatek, przyłożyć chwilę i makijaż sam znika! Jeśli dostanie się do oka to nie podrażnia.

Zanim zaczęłam sama stosować to słyszałam same pochlebne opinie. Miałam okazję wypróbować na wyjeździe, na które nadaje się idealnie, bo jest to jeden produkt, który zabiera mało miejsca.

Opakowanie jest bardzo fajne, bo łatwo się go dozuje. Zapach przyjemny, delikatny.
Niestety jak go nie ma na promocji, to kosztuje 69,90zł, na szczęścia w takich katalogach jak ten jest w super cenie 39,99 zł więc korzystam i robię zapasy na dłużej.

Płyn micelarny Oriflame
Kod produktu do zakupu: 21339
Aktualna cena (kat 3) 39,99 zł


Dobry płyn do demakijażuWiele osób wydaje sporo kasy na kremy, a oczyszcza twarz byle czym.
W taki sposób krem może zadziałać max. w 10%! I nie ma znaczenia ile kosztował.

Tonik to podstawa, aby przywrócić ph naszej skórze po umyciu. Ja polecam produkt 2w1 jakim jest ten płyn micelarny.

Jak go stosować?

Rano i wieczorem wystarczy przetrzeć skórę wacikiem nasączonym płynem. Nie spłukujemy.



Gdzie KUPIĆ ten produkt?

Skorzystaj z oficjalnego sklepu internetowego Oriflame:
SKLEP ORIFLAME <<< 
Wejdź na stronę, wybierz produkt, zamów w dowolne miejsce

Jeśli chcesz kartę rabatową 20% zniżki na wszystkie zakupy, wypełnij formularz:
KARTA RABATOWA ORIFLAME

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz