piątek, 20 marca 2015

Swedish Spa Dual Action Face Cream - krem na dzień i na noc w jednym

Witajcie kochani!

Sylwia i Ewka - youtuberkiW dzisiejszej notce znów przejęłam na chwilę bloga mojej siostry. Mam nadzieje że mnie pamiętacie! To ja Sylwia z youtub'owego kanału Sylvie Eve! Dzisiaj chciałabym wam przedstawić produkt pielęgnacyjny, który wywołał na mnie niemałe zaskoczenie. Poznałam go przypadkiem, a właściwie dostałam jako prezent, ale mniejsza z tym, przejdźmy do szczegółów!

Krem Swedish Spa na dzień i na nocSwedish Spa Dual Action Face Cream - krem do twarzy, bez którego aktualnie nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej twarzy.  Moja cera odkąd pamiętam była skłonna do wyprysków, prościej cera trądzikowa. Przetestowałam już bardzo wielką ilość kremów i szczerze mówiąc straciłam jakiekolwiek nadzieje na odbudowanie jej, pozbycie się zaczerwienień, czy blizn. Już po pierwszym wrażeniu produkt mnie bardzo zaciekawił. Jego zapach nie jest mocny, ale bardzo łagodny i przyjemny. Naprawdę, bardzo kusi do nałożenia na twarz! Jego zawartość, to 50 ml, czyli mniej więcej tyle, co większość kremów. Jest niesamowicie wydajny, a to dzięki jego lekkiej konsystencji! Niewielka ilość wystarcza, żeby pokryć całą twarz. Produkt wchłania się w mgnieniu oka, nie wiem, czy zajmuje mu to minute. Za tym nadaje się na dzień i na noc. Obecnie stosuję go również jako "bazę" pod krem bb, czy podkład, oczywiście jeśli moja cera tego potrzebuje.
Swedish Spa Dual Action Krem do TwarzyŚwietnie spełnia swoją rolę pod podkłady, korektory, których konsystencja sprawia, że trudno je rozetrzeć. Krem ten zapewnia, że nasza skóra staje się niesamowicie miękka i gładka, jak po peelingu.
Po dłuższym czasie stosowania tego produktu, zauważyłam, że zaczerwienienia w okolicach oczu, nosa zniknęły, a blizny zaczęły blednąć, a niektórych pozbyłam się już całkowicie. W ogóle nie spodziewałam się tego po tym produkcie, a jednak zaskoczył mnie miłą niespodzianką ! Tak bardzo zakochałam się w tym kremie, że kończę już 3 opakowanie, a w mojej toaletce znajduje się kolejne. Na pewno zostanie jeszcze ze mną na długo. Serdecznie polecam !!!

Kończąc, chciałabym jeszcze dodać, że mile zapraszam wszystkie czytelniczki/czytelniczki na kanał https://www.youtube.com/channel/UCeO0UtnpIBbeGW5tlUF9Mng Jeśli się spodoba zapraszam do subskrybowania,

Sylwia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz