niedziela, 16 listopada 2014

Odkryj mój kolorowy świat z lakierami do Paznokci Oriflame

Witajcie Kochani !

SiwaOriflame piękne lakieryMam na imię Sylwia, jestem młodszą siostrą Ani - założycielki tego bloga. Od długiego już czasu użytkuję produkty firmy Oriflame. Często służę jako tester nowości dla mojej siostry :-). W związku z moim młodym wiekiem lubuję się głównie w lakierach do paznokci, eyelinerach, produktach do pielęgnacji, kolorówce. Oprócz podsyłania zdjęć moich paznokci postanowiłam w końcu podzielić się opinią na temat wypróbowanych kosmetyków. Ponieważ lakiery do paznokci to mój konik, więc zacznę od nich :-) A w zasadzie to od odżywek.

       

Odżywka do paznokci Beauty Nail FoodPierwszą, o której napiszę będzie Oriflame Beauty Nail Food. Właśnie ona uratowała moje zniszczone, rozdwajające się paznokcie. Olejek ten wcieram za pomocą wacika, lub najprostszego patyczka kosmetycznego na płytkę paznokcia, a czasem nawet i na skórki. Zabieg ten wykonuje się bardzo szybko. Aby całkowicie je odbudować, powtarzałam tą czynność codziennie, przez 2 tygodnie, bez pomocy jakichkolwiek innych produktów. Po tym, nie zużyłam nawet połowy buteleczki.




Odżywka do paznokci Beauty Growth Booster
Następną odżywką jaką używam jest Oriflame Beauty Growth Booster (olejek stymulujący wzrost paznokci). To jest po prostu rewelacja. Paznokcie po niej rosną bardzo szybko. Gdy miałam problem z ich wzrostem, to używałam jej 2 razy dziennie, do uzyskania efektu. Zużyłam około 3/4 całego opakowania. Teraz mogę się nimi "bawić" ciągle je skracam i zmieniam kształt, ponieważ nie mam problemu z ich zapuszczeniem.




Odżywka Nail Whitener

Ostatnią, którą opiszę będzie Oriflame Nail Whitener, która przeznaczona jest do wybielania paznokci. Osobiście moje paznokcie, nie były, aż tak bardzo przebarwione, jednak miały kilka widocznych plamek, efekt zauważyłam już po pierwszym zastosowaniu. Właściwie, to nie używałam jej regularnie, tylko przy robieniu pełnego manicure. Dzięki niej moje paznokcie są lśniące i jasne.





Lakiery do paznokci Veryme

Teraz przejdę już do kolorówki. Zacznę od lakierów z VERYME. Ich buteleczka, zawiera jedynie 8 ml lakieru, jednak są one dosyć wydajne. Mały pędzelek pozwala dojechać bardzo blisko skórek. Aby uzyskać pełny kolor, dawałam dwie warstwy. Najbardziej podobają mi się ciemne kolory, bo są o wiele bardziej wyrazistsze. Cena ich nie przekracza 15 zł, więc jest bardzo przystępna.





Dalej przejdę do lakierów Giordani Gold. Są one bardzo profesjonalne i o wiele droższe, ale warto wydać na nie trochę więcej. Kojarzą mi się one bardzo "poważnie". Ich trwałość przekracza spokojnie 7-8 dni, bez żadnych uszkodzeń. Niektóre już po pierwszej warstwie są mocno napigmentowane. Największe wrażenie zrobił na mnie lakier Giordani Gold Baroque Grand Red. Kolor bardzo ciemny z lekkim połyskiem, który polecam najbardziej.

Lakiery do paznokci Giordani Gold

Teraz opiszę te, które zrobiły na mnie największe wrażenie, są z THE ONE. Przetestowałam ich chyba najwięcej, od pastelowych, wyrazistych po mieniących się i ciemnych. Paznokcie maluje się bardzo szybko dzięki szerokiemu, długiemu i skośnemu pędzelkowi. Jasne kolory wymagają nałożenia dwóch warstw, niektóre tylko jednej. Trwałość ich liczy około 5 dni. Przełomowe dwa lakiery, które najbardziej mi się podobają, to Steel Shimmer i Platinum Pearl.

Lakier do paznokci Steel ShimmerLakier do paznokci Platinum Pearl

Pierwszy, szaro - czarny z krystalicznym połyskiem utrzymuje się 9 dni, bez uszkodzeń. Rewelacja! Drugi, perłowy około 14 dni, co mnie na prawdę zaskoczyło.
Podsumowując lakiery z Oriflame są bardzo profesjonalne. Śmiało polecam je moim koleżankom jak i ich mamom. Za niewielką cenę możecie mieć super jakość.
Pamiętajcie tylko, jeśli dobrze nie odtłuścimy płytki paznokcia, to mogą pojawić się na nim prześwity lakieru i wtedy trzeba nałożyć kilka warstw.

Oriflame The One


Na koniec chciałabym bardzo podziękować, za możliwość ich przetestowania :-). Bardzo lubię swój kolorowy świat, który zapewnia mi Oriflame :-). Chętnie podzielę się z Wami w przyszłości moją opinią na temat innych kosmetyków. Mam nadzieję, że moje zdanie na ich temat będzie komuś pomocne.

Sylwia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz